DESTINATARIO: TODO-LOS CLUBES E XIMNÁSIOS FEDERADOS
ASUNTO: CAMPIONATO GALEGO SUB 21 MASCULINO E FEMININO
“XUNTA DE GALICIA” - ANO 2015
- 1. A COMPETICIÓN
1.1. LUGAR: Pavillón Municipal de Reibón – MOAÑA.
1.2. DATA: Sábado, 24 de xaneiro de 2015.
1.3. HORÁRIO: A partires das 15.00 HORAS - Os horarios poderán ser modificados pola organización en función das necesidades de organización.
- 2. NORMAS TÉCNICAS
1.4. INSCRICIÓNS: Todo-los
clubes dados de ALTA na tempada 2015, poderán presentar un equipo
masculino e un feminino con un máximo de dous competidores/as por peso.
As inscricións faranse exclusivamente a través da aplicación web, antes das 13.00 horas do xoves 15/01/2015. – OS DEPORTISTAS TEÑEN QUE TER LICENCIA E GRAO TRAMITADO ANTES DO VENRES 9.
2.1. Os clubes faranse cargo das autorizacións paternas orixinais, poñéndoas a disposición da FGT se fosen requeridas.
2.2. GRAO MÍNIMO:
Masculino: Cinto Marrón.
Feminino: Cinto Azul.
2.3. DOCUMENTACIÓN :
2.3.1.
Inscrición na aplicación web e autorización paterna para os menores de
18 anos, que será custodiada polo clube en orixinal.
2.3.2.
Todo-los desportistas deberán estar en posesión da licenza federativa e
grao do presente ano 2015, obtidos coa suficiente antelación para que
suministre efectos o seguro de accidentes o día do campionato, e os
graos poidan estar actualizados na aplicación.
2.4. IDADES: Poderán participar os desportistas nados nos anos 95, 96, 97, 98 e 99.
2.5.
PROTECCIÓNS: Son estrictamente obligatorias toda-las regulamentarias, e
deberá aportarlas cada desportista: casco regulamentario, coquilla,
proteccións de antebrazos, espinillas, petos (da FGT) e protección
bucal, guantillas electrónicas homologadas para protexer os pés e as
mans.
2.6.
OS COMBATES: Rexerase polos tempos marcados polo Regulamento de
Arbitraxe da WTF, podendo ser modificados pola organización segundo as
necesidades da competición.
2.7. ARBITRAXE: Rexerá-se polo Regulamento actualmente en vigor, da WTF.
2.8. UNIFORMIDADE OBLIGATORIA DOS ÁRBITROS: Pantalón gris (non vaqueiro), camisa branca, gravata azul da FGT, zapatillas brancas e chaqueta azul mariño.
2.9. PESOS:
MASCULINO : -50,-54,-58,-63,-68,-74,-80,-87,+87
FEMENINO: -43, -46, -49,-53,-57,-62,-67,-73,+73
Os
pesos de -50kg masculino e -43kg femenino NON clasificacirán para o
cpto. de España desta categoría, xa que os oficiais son os mesmos da
categoría absoluta.
2.10. TROFEOS:
Individuais: Medallas para os tres primeiros clasificados.
Equipos: Trofeo aos tres primeiros clasificados, segundo o seguinte baremo:
Oro: 7 puntos
Prata: 3 puntos
Bronce: 1 punto.
Nota: as medallas que se obteñan sen facer combate sí computarán para a clasificazón. (Acordo da Asamblea Xeral do 03/03/01).
- 3. ORGANIZACIÓN
3.1. ORGANIZA o Clube PATIÑO DE MOAÑA por delegación da Federación Galega de Taekwondo.
3.2. PESAXE: PESAXE: Venres, día 23, provincia de:
A CORUÑA: De 17 a 18 hr. no Ximnasio Estudo Garrapucho.Paseo de Ronda, 56 - A Coruña.
ás 13.00 hr. no Ximnasio Natural Sport.Avda.De Ferrol, 27 – Riveira.
LUGO: De 17.00 a 18.00 hr.E.Lucense Tkd. Piscina As Pedrerías. Avda. Filarmónica, s/n. Lugo
OURENSE: de 13 a 15 horas no Ximnasio Couto, Juan de Anges, 4 – Ourense.
PONTEVEDRA: De 16.00 a 17.30 hr. Ximnasio Area R/ Doctor Carracido, 13. Vigo
De 16.00 a 17.00 hr. no Ximnasio Mat´s, C/ Inferniño, 10 – Marín.
3.3.
SORTEO: Realizarao o Director de Arbitraxe o día anterior á
competición. Aqueles delegados que queiran estar presentes deberán
comunicarllo a
arbitraxe@taekwondogalego.com
3.4. XUNTANZA DE DELEGADOS E ÁRBITROS: Celebrarase unha hora antes do inicio da competición no pavillón – lémbrase a todo-los árbitros a obriga de asistir a esta reunión arbitral e parte do pago percibido corresponde á mesma.
3.5. COMEZO DA COMPETICIÓN: ÁS 15.00 HORAS.
- 4. CONDICIÓNS ECONÓMICAS
4.1.
PERTENZA A CLUB FEDERADO: Os desportistas, técnicos e árbitros deberán
pertencer a un club afiliado á FGT na temporada 2015.
4.2. ÁRBITROS: Os clubes deberán nominar obrigaroriamente un árbitro, inscribíndoo na APLICACIÓN WEB e comunicándoo
arbitraxe@taekwondogalego.com
durante o prazo de inscrición oficial . Os que non o nominen dentro do
periodo de inscrición non poderán participar na competición. Os que o nominen fora de prazo pagarán a cuota de 10 euros.
- 5. RECLAMACIÓNS :
5.1. COMITÉ DE COMPETICIÓN: Estará formado por:
5.2. Presidente: COMISIÓN DE CAMPEONATO: Estará formada por:
_ Director Deportivo
_ Director de Arbitraxe da FGT
_ Xuiz da mesa central do tapiz no que se produza a incidencia reclamada.
_ Técnico responsable do clube organizador do evento
_ Un técnico elexido por sorteo na reunión técnica da proba.
5.3.
RECLAMACIÓNS: Poderán ser polas causas reflectidas no Regulamento de
Arbitraxe da WTF, actualmente en vigor.Deberán facer-se sempre por
escrito, no impreso correspondiente e asinadas polo delegado oficial do club.
Ao
entregar a reclamación, abonarase unha cuota de trinta euros (30 €), da
que se entregará o correspondiente recibo. En caso de que a reclamación
sexa considerada, devolverase o seu importe.
5.4.
Os delegados oficiais, que figurarán no impreso de inscrición, serán os
únicos que poderán representar ao club en todos os actos do campionato.
Os adestradores, co fin de dar unha boa imaxe do noso desporte, deberán
vestir correctamente, con chándal ou dobok, e, en todo caso, con calzado desportivo, para evitar problemas co servizo de mantemento dos pavillóns.
A FGT non
se fai responsable dos problemas orixinados polo incumprimento das
normas que figuran nesta circular ou da legalidade vixente.
AVISO IMPORTANTE: INFÓRMASE ÓS CLUBES QUE DEBERÁN ACUDIR Á COMPETICIÓN CON PARTES DE ACCIDENTE PARA OS SEUS COMPETIDORES.
NOS SE ADMITIRÁN RECLAMACIÓNS DE NINGÚN TIPO O DÍA DA COMPETICIÓN SE NON SE REALIZAN SEGUNDO O PROTOCOLO ENRIBA ESTABLECIDO.
No hay comentarios:
Publicar un comentario